PDF – Splošni pogoji (prenos)

PDF – Pravila za nagradne igre (prenos)

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zdrav obrok, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Za kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, spletni oddaji naročil ali uporabi spletne strani, se naj kupec obrne na elektronski naslov ponudnika: info@zdravobrok.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zdrav obrok

1. SPLOŠNA DOLOČILA
Spletna trgovina Zdrav obrok je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja ga podjetje:
Zdrav obrok, spletna trgovina z zdravo prehrano, Sara Golob s.p., Maistrova ulica 1B, 2360 Radlje ob Dravi
Matična številka: 8231273000
Davčna številka: SI 17223261; Zavezanec za DDV: DA
IBAN SI56 1010 0005 6933 757 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Pri registrskem organu AJPES, izpostava Maribor je bil subjekt vpisan v register.
Email: info@zdravobrok.si
Telefon: 070 834 737
Z določili Splošnih pogojev spletne trgovine se kupec lahko seznani na spletni strani https://www.zdravobrok.si/.

2. PRAVNO OBVESTILO
Splošni pogoji poslovanja urejajo specifiko spletnega nakupa: določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jih izvaja podjetje Zdrav obrok, spletna trgovina z zdravo prehrano, Sara Golob s.p., Maistrova ulica 1B, 2360 Radlje ob Dravi (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Zdrav obrok so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini Zdrav obrok.
Pogodba o nakupu (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Zdrav obrok in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

3. CENE V SPLETNI TRGOVINI
Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce.
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletnem rezervacijskem sistemu Zdrav obrok. Cene ne vključuje dostave.
Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

4. PLAČILNI POGOJI
V spletni trgovini Zdrav obrok ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1. način: nakazilo na transakcijski račun podjetja (plačilo po predračunu, brez dodatnih stroškov),
2. način: odkupnina (plačilo po povzetju z gotovino)
1. način: V primeru, da želi potrošnik opraviti naročilo po predračuna, mora to posebej označiti na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bo ponudnik na elektronsko naslov potrošnika poslal predračun z vsemi ustreznimi podatki za izvedbo plačila. Poštnina je v tem primeru ustrezno nižja. Dokler elektronskega sporočila potrošnik ne prejmete, naj kupnine ne nakazuje. Ko je plačilo predračuna razvidno na bančnem računu podjetja, bo vaše naročilo obdelano do konca in zagotovljena bo dostavo naročenega izdelka. O prejemu nakazila in odpravi izdelkov se kupca obvesti.
2. način: V primeru, da želi potrošnik naročilo plačati ob dostavi na njegov naslov (po povzetju), mora to posebej označiti na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila v tem primeru potrošnik plača dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago na zahtevani naslov. Ob dostavi in plačilu po povzetju se zaračuna strošek provizije vplačnine po povzetju pošta slovenije (2,00eur) in je enotna za vse nakupe. Na doplačilo se potrošnik opozorjen tudi na obrazcu za oddajo naročila. Dostavljavec pošta slovenije provizije za plačilo ne zaračunava, ker je zaračunana že v naprej. Dostavljavec pokliče kupca po telefonu in se dogovori za želen čas dostave.
Poštnina je enotna za vse nakupe in znaša 3,50 EUR za vse nakupe do 49,99 EUR. Pri nakupih nad 49,99 EUR, je poštnina brezplačna.

5. KODE ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Zdravobrok. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Zdravobrok ali drugih medijih (facebook, idr.). Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust – kupona:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence “koda“ vpišete kodo za popust in kliknete gumb „uporabi kupon“.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Kuponi za popuste se ne seštevajo!
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

6. POSTOPEK NAKUPA
Nakup izdelkov preko spletne strani Zdrav obrok poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Trudimo se, da na vaša vprašanja odgovarjamo kar se da ažurno.
Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko (a) nakupa v spletni trgovini Zdrav obrok in preko (b) e-pošte info@zdravobrok.si. Pri naročanju preko e-pošte lahko prihaja do manjših zamud.
(a) preko spletne trgovine:
1. Naročilo in oddaja naročila
– Dodajanje izdelkov v spletno košarico: Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Gumb je na voljo na spletnem predogledu izdelka in na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
– Pregled spletne košarice: V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. Če količine ne spreminjate, program avtomatsko ponudi eno količino. V pregledu košarice se nahaja povezava za nadaljevanje nakupa (ob kliku nanj se vrnete v spletno trgovino in nadaljujete z nakupom) in povezava na korak izvedbe nakupa („na blagajno“).
– Podatki o nakup (klik na gumb „nadaljuj na blagajno“): Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo (označitev okenca „ustvari račun“), ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga. V tem koraku kupec izpolni tudi podatki za dostavo in izbere način plačila.
– Zaključi obrazec za oddajo naročila: Po kliku na gumb „zaključi nakup“ so v zaključnem obrazcu navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo “nazaj na urejanje košarice”. V zaključnem obrazcu je kupcu omogočeno, da spremeni način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisana polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.
– Oddaja naročila: Kupec naročilo odda s klikom na gumb „Zaključi nakup“ in s tem prevzame obveznost plačila. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
2. Naročilo potrjeno
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa po sprejemu naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na telefon 070 834 737 ali info@zdravobrok.si, prav tako nas ne iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonsko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Zdrav obrok kot za kupca.
3. Blago odposlano
Ko ponudnik zabeleži plačilo na svojem transakcijskem računu, v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.
Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.
(b) preko e-pošte info@zdravobrok.si:
Takšno naročilo mora nujno vsebovati:
osebne podatke naslovnika (in plačnika): ime in priimek, polni naslov, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov ter naslov dostave.
polno ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd. (celotna navedba izdelka kot to izhaja iz spletne strani)
način plačila.
Po oddaji naročila (poslanim mailom) kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral ter podatki potrebni za plačilo. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. Nadaljevanje poteka enako kot pod točko (b)/3.
Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želi kupec odstopiti od naročila, mora ponudnika najkasneje v 6 urah po oddaji naročila obvestiti po elektronski pošti info@zdravobrok.si.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (obvestilo o odstopu). Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da potrošnik izdelek lahko odpre, pregleda in preizkusi na način, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Če mu izdelek ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja drugačna, lahko odstopi od nakupa. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga. Z uporabo blaga potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Obvestilo o odstopu se lahko predloži z obrazcem za vračilo (Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. O nameravanem vračilu mora kupec posredovati pisno obvestilo na kontaktni e-mail info@zdravobrok.si .Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Kupec blaga v vmesnem času ne sme neovirano uporabljati. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.zdravobrok.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačil bo podjetje opravilo nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo in v nespremenjeni količini. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s „plačilom po povzetju“ oz. „poštnino plača naslovnik“ bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Možnost vračila ne velja: za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam; za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

8. REKLAMACIJE (STVARNA NAPAKA, GARANCIJA, POŠKODBA)
Reklamacije naših storitev:
V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@zdravobrok.si.
Reklamacija dostave:
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@zdravobrok.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
Uveljavljanje garancije:
Vsi izdelki kupljeni pri nas imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec po pogojih zapisanih na garancijskem listu. Za reševanje garancij je pristojen pooblaščen servis (seznam serviserjev). Za uveljavljanje garancije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.
Prodajalec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.
45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.
Če servisa niste našli na seznamu ali imate dodatno vprašanje glede garancije nam lahko pišete na info@zdravobrok.si
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine
Stvarna napaka:
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ne glede na garancijo. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako (razlog za uveljavljanje stvarne napake) in posredovati svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor bo podjetje lahko obvestilo potrošnika o poteku reševanja reklamacije. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@zdravobrok.si. Potrošnik mora omogočiti prodajalcu, da stvar pregleda,.zato bo podjetje za reklamirani izdelek naročilo prevzem paketa. Zraven paketa naj potrošnik priloži kopijo računa, osebne podatke in opis napake izdelka. Potrošnik naj izdelek zapakira v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel na sedež podjetja nepoškodovan.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

9. DOBAVNI ROK IN DOSTAVA
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši se bomo potrudili, da vas o tem obvestimo v 48-ih urah. Žal tega ne moremo garantirati.
Včasih se zgodi, da kaže izdelek na zalogi – in ga prodamo kupcu, ki je nakup opravil pred vami. V kolikor se vam mudi, prosim vpišite to v opombe in potrudili se bomo, da bodo kupljeni izdelki najkasneje v 2 dneh pri vas. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 90 dni ali izjemoma celo več.
Izdelke na zalogi običajno pošiljamo vsak delovni dan dopoldne (dopušča se kaka izjema zaradi bolniške odsotnosti).

10. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Stroške nastale s spremembo krije ponudnik. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe opisov in lastnosti ponujenih izdelkov ter cen, brez predhodnega obvestila.

11. PRITOŽBE
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov, težav, se naj kupec na ponudnika obrne pisno preko elektronske pošte na info@zdravobrok.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na vse pritožbe se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju ZisRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z navedeno zakonodajo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

12. AVTORSKE PRAVICE
Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Želimo vam prijetno nakupovanje.

Zdrav obrok